reklama

Láska cez Internet (Zn. Kto hľadá, nájde)

Mám muža z internetu. Je mojou spriaznenou dušou, románovým milencom, partnerom na všetky uletené počiny. Dobre vyzerá, inteligentne diskutuje a v piatok večer dokáže urobiť najlepšiu masáž nôh na svete. Aj napriek tomu nám trvalo roky, kým sme si prestali vymýšľať kreatívne odpovede na háklivú otázku našich známych: „A akože ste sa to vy dvaja vlastne stretli?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Prvé mesiace sme mali zásobu uletených scenárov a la "Prebrala som ho bývalej šéfke na poslednej X-mas párty takže chápeš, že sa o tom nechcem príliš rozkecávať". Po čase sme vytvorili toľko variácií, že situácia začínala byť riskantná pri akciách, kde sa stretlo niekoľko známych, z ktorých každý poznal úplne inú verziu nášho stretka. A tak sme preventívne zmenili vysvetľovaciu techniku na "aaale vieš, kamoši kamošov..." a bolo vybavené. Len nech nám na to nikto nepríde!

A zrazu, z ničoho nič, kolegyňa zahlási, že jej piatkový program je skočiť si na nejaký ten speed-dating. Ďalšie dve "singles" sa k nej okamžite pridajú (za skúšku predsa nič nedám a možno sa tam objaví p. Úžasný) a fešák z finančného priloží zopár rád o tom, čo sa nezabudnúť za tie rotujúce 3 minútky opýtať. Zisťujem, že kamoška, ktorej práve organizujeme baby-shower, je už roky šťastne vydatá za chalana, ktorého si takisto "vyinzerovala" až kým ju totálne na slepo nečakal aj s ružou na Karlovom moste.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak mi to konečne docvaklo. Trošku si proaktívne pomôcť pri hľadaní toho pravého je absolútne fajn a už dávno nie tabu. V najhoršom prípade bude treba odignorovať zopár pozvaní na kávu od týpka, čo mi vôbec nesedí. V tom najlepšom nájdem super chalana, ktorého budem ľúbiť ako koňa, hoci by sme sa za iných okolností vôbec nestretli.

A tak ma hnevá, ked vidím super baby a fajn chalanov, ktorým srdce piští za spriaznenou dušou, ale za štandardné teritórium "zbalím kolegu-niekto si ma všimne v bare-kamoši mi dohodia kamoša" sa nepohnú ani párom volov. Principiálne.

V tej chvíli sa mi chce kričať, že štatisticky sa dnes viac párov dá dohromady (a ostane spolu)cez internet než prostredníctvom spoločnej práce či barového randez voux.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Že napríklad v takom 8 miliónovom Londýne, kde sú tri štvrtiny obyvateľov prisťahovalci, je takmer každý single napojený na nejaký internetový profil, zoznamovaciu agentúru, v rámci hľadania zájde na "speed-dating" alebo sa nechá dohodiť na rande na slepo.

Že inzeráty už dávno nie sú o nechcených starých dievkach s veľkými zadkami a skrytých úchyloch s uhrami na tvári, čo ešte v štyridsiatke žijú u mamičky.

Že je tu celá nová generácia -dsať ročných, ktorých školské lásky sú už dávno v nedohľadne a dnes im už nestačí vyberať si medzi kolegami v práci (zadaní/neprekonateľne nudní/osobne nepríťažliví alebo len jednoducho nedostupní); známymi (úprimne, keby bol aspoň jeden z nich použiteľný materiál, tak sa predsa na to vrhneme už dávno)a rodičovským dohadzovaním niekoho len pre to, že je približne v rovnakom veku a dievča by sa už predsa malo konečne usadiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som si jednu internetovú zoznamku okukávala ja, bola to pôvodne len zábavka na prekonanie jedného katastrofálneho rozchodu (človek by neveril, ako veľmi pomôže zistenie, že kdesi tam vonku sú zástupy dobre vyzerajúcich chalanov, ktorí ešte stále niekoho hľadajú a môj citový život sa tak nekončí v nenávratne kvôli jednému zbalenému kufru). A miesto prázdneho "on VŠ/24/178/70 hľadá ju za účelom zoznámenia sa" som objavila svet žien a mužov, ktorí vedia, čo hľadajú a nedajú pokoja, kým to nedostanú - osobne tomu hovorím aj "match, ktorý sadne ako riť na šerbel". Aj keď to niekedy znamená ísť s kožou na trh!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS. Vybrané z dnešných profilov...

"Marek - finančník - nepraktizujúci katolík v znamení škorpióna. Mám dvadsať a hľadám dievča, s ktorým sa budem môcť smiať. Zaujímavú kočku, ktorá mi dovolí, aby som ju spoznal bližšie pri poháriku vínka a dobrej večeri. Niekoho, kto dokáže rozpoznať, že pod mojim sebavedomým vystupovaním sa skrýva aj dobré srdce a bude ma chcieť naozaj spoznať." (a aby som nezabudla, nechýba pripnutá fotka...žiadna príšera!)

Ingrid Sukovska-Bussell

Ingrid Sukovska-Bussell

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zatulanec na opacnej strane Kanala; milujuca tatranske kopce, ceske filmy, cambridgske lodky, svajciarsku cokoladu a musle na vine. ukecana, ulietana, usmiata. ja. Zoznam autorových rubrík:  Láska cez InternetGirl in the CityRodinne tajomstvaMulti-kultiCheeky monkeykuk objektivomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu